Opis forum
Kolarz
Witam serdecznie (po raz pierwszy na tym forum),
otóż mam swojego grata i doszedłem do wniosku, że przydałoby się go troszkę odświeżyć. Nie ma czym się chwalić, teoretycznie same Shimano Deore LX. Najwięcej "przygód" mam z przerzutkami. Możliwie, że przydałoby się je porządniej wyregulować itd., ale co można wymagać po LX'ach które zrobiły ok. 3500 km. Dlatego właśnie je chciałbym wymienić i mam drobne wątpliwości. Jeżeli Shimano to XTR (właściwie to tylko o nich myślałem). I tu pojawia się takie pytanie, pewnie to podstawy i wstyd w ogóle o to pytać, ale którą powinienem ew. wybrać: tą z normalną czy odwrotną sprężyną? Pytanie nr dwa: czy XTR'y będą współgrać z magicznymi manetkami "Shimano Deore LX Dual Control"? Dodatkowo póki co pływam/tańczę na tzw. DancingRalph'ach. Chcę je zmienić, bo po pierwsze już się dosyć mocno zjechały, a po drugie jakoś nie najlepiej mi się na nich jeździ. Może pozostając przy firmie robiącej RR zakupię NobbyNic'i? A może macie lepsze propozycje ? Następny punkt to korba, ale to już po tym jak wejdę w posiadanie czegoś na cienkich oponach....
Pozdrawiam!
Ostatnio edytowany przez w_kietlinski (2008-11-27 17:27:11)
Offline
Trzepak
moim zdaniem to:
1. Nie kupuj XTR!!!!!!!!!!
bo za XTR zapłacisz 400zł a za XT 150zł
a nie odczujesz róznicy;)
i jak rozwali Ci sie XT to nie bedzie takiego wielkiego zalu jak w przypadku urwania XTR;)
2. ja mam zwykłe deore i zrobiłem na tej przezutce ze 20 000km i dalej na niej jezdze;)
a Twoje LX sa bardzo dobre tylko dbaj o nie, a teraz zawieź do serwisu zeby przywrócili wszytko do normalnego stanu jezeli cos jest nie tak
i wg. mnie to nie opłaca sie inwestowac w nowy sprzet bo LX to bardzo wysoka klasa
3. jezeli chodzi o spreżyne to lepiej brac normalną
4. jezeli kupisz przezutke tylna 9 biegową i manetki tez sa 9 biegowe to bedzie wszytko chodzi na lighcie
pzdr
Offline
Kolarz
Sprawa ma się tak, że to nie ja będę płacił za sprzęt i szczerze mówiąc nie przykładałem większej wagi do jego ceny Swoją drogą: masz jakiś dobry (ale tak w pełnym tego słowa znaczeniu) serwis w Warszawie? Niech mi wyregulują solidnie, jak będzie jeździł to tak zostanie, a jak nie to będę kombinował dalej...
Ustosunkujesz się może jeszcze do opon?
Offline
Trzepak
jezeli Ty nie płacisz to wnioskuje ze Twoi rodzice rzuca hajsem;)
skoro tak to tez lepiej wziac XT bo jak Ci sie rozwali to bedzie im łatwiej wyjac 150zł niz 400zł a w XC czesto ma sie dzwony glebi i rózne przygody a XTR nie jest wytrzymały, pukniesz i sie rozleci;)
ja na Twoim miejsu to bym zainwestował w rame i koła a sprzet przełozył z tego krossa i wtedy miałbys super sprzet;) o rame lv 6 mógłbys sprzedac i wyciagnac jeszcze troche hajsu z tego;)
bo jakby nie patrzec kross nie robi dobrych rowerów
jezeli chodzi o serwis to mtb'ka zawsze zostawiałem w iX na broniewskiego
http://skleprowerowy.pl/x_C_X__P_OFIRMIE.html
tu masz linka z adresem tego sklepu;)
pzdr
aha i jeszcz jedno;)
jak ładnie porozmawiasz z ludzmi w tym sklepie i powiesz ze jestes z WKK od Andzreja Michniaka i takie tam to dostaniesz 20% znizki i Twój rower zrobia w pierwszej kolejnosci;)
bo przeglady duzo kosztuja u nich:/
regulacyjny nie wiem ale jakos jeszcze nie tak duzo
a taki full wypas ze rozbieraja cały rower do jednej sróbki i robia wszytko kosztuje 170zł
ale jak dla mnie to nie opłaca sie robic tego duzego przegladu na zime,
duzy przeglad robi sie na wiosne;)
a teraz to wziąłbys tylko regulacyjny, "mały" czy jak on tam sie nazywa ^.^
pzdr
a tak w ogóle to Maciek mówił ze moze nam zrobic przeglad
wiec moze z nim pogadaj;)
jego login Tutaj to "samolot44"
Ostatnio edytowany przez Marcinno YO (2008-11-28 09:17:00)
Offline
tak tak dokładnie robie rowerki ! kompleksowe naprawy, tanio !! zapraszam na okęcie więcej info na maila samolot44@o2.pl
ew. moge do ciebie podjechać wziąć rower i po robocie go odwieźć za dodatkową opłatą ! Pozdrawiam
Offline
wedlug mnie lepiej zainwestuj w XTR skoro to nie Ty placisz bo ODCZUJESZ roznice. ja mam na swoim xt/lx i jak jezdze na xtr/x.0 to czuje roznice. jest DRAMATYCZNIE DUZA. oczywiscie jesli chodzi o XTR to te nowe shadow sa gorsze od starych pod wzgledem wytrzymalosci, i podobno maja troche gorsza charakterystyke pracy, ale prawie nie wyczuwalna. a co do ich wytrzymalosci tojest tak ze trudniej jest nia przywalic w cos, bo jest zajebiscie schowana, ale wozek jest slaby i ma slabe mocowanie do reszty korbusu. to samo ma sie w przypadku do SRAM x.0 ktore moj ojciec rozwalil, ale nastepne kupil juz nie z dlugim tylko z srednim wozkiem i ZAPIERDALA jak szalone.
najwieksza roznica jest wedlug mnei w korbie, i co do ceny i co do jakosci. i ja to mowie dlatego bo jezdzilem na lx, xt i xtr bo wszystkie te korby mam w domu i moze jak sie zrobi 10metrow na rowerze to nie czuc roznicy, ale na zawodach juz czuc.
pozdrawiam:)
Offline